Pregled in servisiranje turbo polnilnikov


Turbo polnilnik pri dizelskem motorju služi polnjenju motorja z zrakom in s tem povečanju moči. Optimalno delovanje turbo polnilnika je torej ključno za varno in ekonomično vožnjo.

Pregled in popravilo turbo polnilnika je smotrno vedno, kadar opazite simptome obrabljenosti ali okvare: svetel dim, občasna izguba moči, piskajoči glas,... Nudimo vam strokoven pregled in preizkus delovanja turbo polnilnika.

Za kvaliteto naših produktov in servisnih storitev jamčimo z enoletno garancijo !!!

V primeru, da turbo polnilnik ni možno obnovit, vam ponudimo tovarniško obnovljene ali nove turbo polnilnike po ugodnih cenovnih in plačilnih pogojih.
 

Za podrobnejšo ponudbo turbo polnilnikov pokličite 02 780 11 46 ali pošljite elektronsko pošto !


      deli turbo polnilnika 1         vodno hlajen turbo polnilnik      notranjost_turbine

--------------------------------------------------------------------------------------------

NAVODILA ZA MONTAŽO TURBO POLNILNIKA             

   bosch_copy
Turbo polnilnik (pred montažo drugega turbo polnilnika je potrebno obvezno ugotoviti vzrok za okvaro in le-tega tudi odstraniti)

  • oljni priključki: snemite dovodne in odvodne cevi za olje do turbo polnilnika ter jih skrbno očistite skupaj z priključnimi elementi. Pri montaži cevovodov nikoli ne uporabljajte tekočih tesnilnih sredstev. V kolikor se cevovodi in priključni elementi ne dajo temeljito očistiti, se morajo zamenjati z novimi. Olje in oljni čistilec se morajo zamenjati v skladu z navodili proizvajalca motorja. V dovodni priključek se nalije nekaj svežega olja in se os turbo polnilnika zavrti z roko.
  • zračne cevi: pri montaži je potrebno zamenjati čistilec zraka, očistiti cev med čistilcem in turbo polnilnikom, kakor tudi odzračevalnik motorja. V kolikor je vgrajen v odzračevalniku čistilec, se mora ta zamenjati z novim. Ovirani prehod plinov skozi odzračevalnik namreč poveča notranji pritisk v okrovu motorja, s tem pa vpliva na delovanje in tesnost turbo polnilnika. Sesalni in izpušni kolektor se morata pregledati zaradi morebitnih ostankov prejšnjega turbo polnilnika., Razne tujke in ostanke olja v kolektorjih, cevovodih in hladilniku polnilnega zraka (v kolikor je vgrajen) je potrebno temeljito očistiti – v kolikor to ni mogoče, se zamenjajo z novimi.
  • zagon motorja z zamenjanim turbo polnilnikom :

Zaganjajte motor najprej tako da ne vžge – najboljše z demontiranimi vžigalnimi oziroma grelnimi svečkami.

  1. 20-30 sekund – dvigovanje oljnega tlaka.
  2. 20-30 sekund – polnjenje dovodne ceni do turbopolnilnika.
  3. 20-30 sekund – izrivanje ostankov zračnih mehurjev

POZOR : Motor zaženite le, če je oskrba turbo polnilnika z oljem sigurna, kajti že kratko trajni izpad predpisanega oljnega tlaka vodi do poškodbe turbo polnilnika in s tem do prekinitve garancije.

Motor zaženite in pustite delovati na prostem teku nekaj minut.

Preverite tesnost vseh spojev olja in zraka.

Odpiralni čas

Pon - Pet 8.00 - 16.00
Odprto

Kontakt

DTS Korenjak d.o.o.
Cesta 8. avgusta 8a
2250 PTUJ
ID za DDV: SI13768808

Tel.:         02 780 11 46
GSM:       041 248 863
Fax:         02 780 11 47 
E-mail:   info@dts-korenjak.si 

Spletna trgovina


   
© 2010, DTS KORENJAK | Produkcija Max.si

Na tej spletni strani uporabljamo spletne piškotke, ki se shranijo na napravo, s katero dostopate do spletne strani. Z nadaljevanjem se strinjate z uporabo teh piškotkov.

EU Cookie Directive Module Information